Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Zaandam. Meer weten? Ontdek meer
Katinka
23 jun 2026 om 20:54
Het was weer heerlijk. In Zaanstad bestel ik nergens anders meer Sushi. Bezorging was prima. Heb een waterijsje mee gegeven voor onderweg. Met deze warmte ben ik blij dat het eten bezorgd wordt
Salim
11 jun 2026 om 16:57
ik heb een voedsel vergiftiging gekregen door de bestelling. heel slecht waarschijnlijk warm vis
daan
29 mei 2026 om 22:44
snel bezorgd goeie sush
ilona
22 mei 2026 om 21:54
Beste sushi uit de regio. Verse vis, goede rijst!
Sümeyra
18 mei 2026 om 18:27
Lekker ja is goed verpakt
Sümeyra
21 apr 2026 om 10:35
Goed
Noa
24 feb 2026 om 11:36
Was erg lekker en best snel en de Jongen die ons bezorgde was ook erg lief
Sunayna
10 feb 2026 om 21:53
het duurde niet lang voordat mijn sushi er was. ik had eigenlijk fry genomen. het was lekker. Enige minpuntje is dat het niet warm aankwam.